naglar

Imorgon ska jag skulpturera mina naglar med akryl. Måste klämma in det någonstans i schemat, antingen innan skolan eller efter. Ska ju julshoppa med Jossan och Matilda efter skolan så lite tidspress är det minsann med allting. Har insett att jag behöver göra naglar för mitt eget bästa, inte bara för att det är fint. Jag biter fan ner mina naglar febrilt.

Undrar hur många människor det är som har påpekat mitt nagelbitande och sagt åt mig att sluta. Till och med när jag har varit utomlands har folk sagt åt mig. "Ooohh, don't bite" Folk som inte känner mig liksom. Det måste se otroligt nervöst och efterblivet ut. Detta måste stoppas innan.. Nånting händer..


Dessa naglar var med vita tippar. Denna gång ska jag ha naturliga tippar. Det kommer bli fett snyggt och se naturligt ut. Jag ska be dom fila naglarna så runda som möjligt och sedan ska dom vara korta också. Kortare än dom på bilden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! :)

2010-12-16 @ 20:31:48
URL: http://emmaskogmyr.se
Postat av: Linda

Tack Amanda för listan, jag hoppades på lite Amanda-musik! ;)



Ska du ut på juldagen? :)

2010-12-17 @ 11:25:30
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: Martin

Jätte fina naglar :)

2010-12-19 @ 15:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0