Allt är bAJS



Jag tror en fet svacka är påväg nu. Precis när jag har varit galen på att uppdatera och fått fler läsare. Det är första gången på länge jag inte vet vad fan jag ska skriva om. Det blir typ alltid så när horan horar sig. (Ni som vet ni vet och ni som inte vet, ni vet ingenting.) Nej men det känns som att det är så jävla mycket nu helt plötsligt. Skolan, parisresan (har bokat fel datum så måste ta all skit för det nu också såklart. vet inte hur fan jag ska styra upp detta), horan.............

Jag vill bara ut på praktik så att allt kan bli bra!!!!!!!!!!! Och så att jag får vara lugn och avslappnad ett tag och slippa plugga och tänka på så jävla mycket hela tiden.


Oktober 2009

Kommentarer
Postat av: kåtjossan

shyssta pattar

2010-02-23 @ 19:33:42
URL: http://fuckfac3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0