En sovande dag

Hade föreläsning idag om kroppens sinnen. Inget nytt direkt. Och det jag inte kunde innan behövde jag tydligen inte kunna, så ännu en onödig föreläsning. Vilket resulterade i att jag somnade som vanligt.

Skulle gymma vid två idag, men var till min förvåning utelåst när jag kom hem. Så fick gå hem till mamma och kolla om hon hade träningskläder som jag kunde låna, men hon hade dessväre inga skor så jag fick stå över gym idag. Då somnade jag igen, från tre till halv sex. Kommer nog inte kunna sova ikväll alltså.


Jag ute i rymden förra fredagen. Skolan är förövrigt jävligt rolig nu. Det vi sysslar med är dans, bild och musébesök. (Muséebesök? Museumbesökande?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0