Hjärnsläppsrubrik

Gårkvällen (heter det så?) var riktigt lyckad. Förut tyckte jag det var överskattat med tjejfest, hatade verkligen det. Klart att det blev som en stor jävla hönsgård men det är lite mysigt ändå tycker jag. Man ska nog festa med antingen eller; med bara tjejer eller med bara killar. Eller jag vet inte vad jag pratar om. Är rätt paj idag alltså. Jag och Kåtjossan drog förbi Johan en sväng igår när vi hade kommit till nynäs. Där drack dom vin ur ölburkar, usch.

Enligt Daniela hade jag försökt lifta hem till henne när det var typ 100 meter kvar. "Jag har stukat vristen, kan inte jag få åka med dig?" Sjuk man blir alltså.

Kommentarer
Postat av: erica

saknade dig på gymet gullemupp

2010-02-20 @ 16:40:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0