Invalida Hora

Jag var nyss på kvantum efter gymmet och handlade fullkornsvälling och fyra naturdietssmothiesar. Det var nämligen så att man fick 4 st för 78;- vilket var 10 kr rabatt. Hon i kassan verkade dock inte riktigt ha förstått det. För när jag sedan kollar på kvittot (som mormor har lärt mig att man alltid måste göra) så ser jag ju till min förvåning att hon har missat den. Eller ja, ska jag vara helt ärlig så blev jag faktiskt inte särskilt förvånad. Kassörskan är ju trots allt det som detta inlägg heter. Inte nog med det så flyr ju hon därifrån sen och tror att hon ska komma undan med sitt huzzlande. Men jag är den sista person man huzzlar ska ni veta. Hursomhelst så går jag till en söt kille i kassan mitt emot och han bara ler och nickar och styr upp allting. 10 kr fick jag tillbaka. "Vi ber om ursäkt" sa han. "Hehe det är lugnt." Svarade jag och gick därifrån och tänkte "Rätt ska va rätt.."

Ni kanske tycker att jag inte är så ödmjuk i detta inlägg. Men som Hasse sa "Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0