lilla gröndal

Mormor ska lära mig att baka paj idag, skink&purjulök-paj. Vi ska nämligen ha tjejmiddag på fredag så måste veta hur man gör tills dess. Ja, alltså inte jag och mormor utan jag och några guzzar. Sitter och äter lättsaltade potatischips nu, har börjat äta chips som fan. Undrar om det förstör träningen mycket, det är ju viktigt att man äter en bra kost liksom.. Ska fråga någon som vet. Jag vet exakt vem jag ska fråga.

Det ringde precis på min telefon och det var goda nyheter jag fick! Jag ska praktisera på Lilla gröndal i en förskoleklass, det ska bli hur kul som helst. Är helt överlycklig, hihi.


Den ska jag ha på mig på tjejmiddagen tror jag, köpte den här om dagen. hihhihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0