Min tatti

Tatuerade mig idag. Det blev en ros med två blad som ni ser här nedanför. Smärtan var totalt outhärdlig så pallade verkligen inte göra klart den.. Fattar verkligen inte hur något kan göra ondare överhuvudtaget asså, shit! Det var flera timmar sen och jag känner fortfarande av i hela kroppen, är helt fysiskt skärrad typ. Fan vad klen jag måste vara, Maxi tycker liksom att det är skönt. Hur i helvete man nu kan tycka det. Fattar inte hur jag ska palla fortsätta på den där lika lång tid igen.

Det var tydligen lite saker han var missnöjd med i den, fattar inte riktigt vad men det skulle iallafall gå att fixa när skuggningen/fyllningen görs. Här är hans blogg!


Kommentarer
Postat av: Pernilla andersson

2010-02-18 @ 20:29:53
Postat av: pernilla andersson

Vilken cool tatuering Amanda!! Har i svanskotan och d gjorde väldans ont, huvaligen!! Men som man säger d går över!1

Kram

2010-02-18 @ 20:31:46
Postat av: Anonym

Haha så jävla svennigt att gadda sig i ett kök. Nu får du ju stila upp din skit

2010-02-19 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0