Några cpfrågor

SENASTE
Personen du kysste? T
Personen du kramade? Vet fan inte. Ebba i fredags kanske.
Personen du tänkte på? Vene
Personen som sov i din säng? Daniela
Personen du hade sex med? T
Personen du skrev med på msn? Sirre
Djuret du köpte? Bazil!
Maten du åt? Leverpastejmacka med gurka
Gången du spydde? Några månader sen när jag var riktigt bakis

KOMPISAR:

En kompis du saknar: Man slutar sakna tillslut..
En kompis du älskar riktigt mkt: Kåtjossan!
Din bästa kompis: Jag har väl fler än 1 tror jag
En kompis du glidit ifrån: EEN?!?! alla med pojkvän horar sig
En kompis du kommit nära: Ebba?

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Nej men stänger av ljud och vibration
Vem såg dig senast naken? Den jag hade sex med såklart.
Biter du på naglarna? Ja typ. :(
Var du full senast du hade sex? neeEEj men önskar jag var. hahaha
Har du kysst en polis? Nej men har slickat ens röv!!!!!!!
Har du någonting att dölja?
Vet inte. Men snart har jag minsann! HOHOHO
Kan du baka bröd? A om mormor är med
Vet du hur man frostar av en frys? Lägger ut allting, stänger av å öppnar den? å lägger nån liten bytta neranför så vattnet får rinna ut. Eller?

UTSEENDE
Hårfärg: Blond baby
Ögonfärg: Greeeeen
Längd: 1,69
Skostorlek: 39 
Ålder: 19år

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? Nej men jag vvviiiLLLL
Gillar du någon? Jag gillar många
Vem? Många
Har du haft sex? ja eller
Har du haft många förhållanden? Ett seriöst
Vad har du på dig nu? Underkläder



VEM
Vem är i rummet med dig? Bazil & Sosa
Vem fick du senast sms av? Matilda
Vem tänker du på nu? Den som sitter fastETTTSAD i min jävla hjärna
Pratade du senast i telefon med? T
Vems hus var du senast i? Mitt eller?
Vem önskar du var med dig nu? men gissa 3 gånger
Vem är din favoritsläkting? Han Med Hundarna. hahahaha
Vem i din skola går dig mest på nerverna? hahahahaha. För många läser min blogg för att jag ska kunna säga det här.



HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? Vadå, så jag skulle sovit i min spjälsäng fortfarande eller?
Hånglat på en bio? Nej
Hånglat i skolan? Nej
Tyckt att din kusin är het? Haha ja.
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetsgränsen? Liiiite bara
Målat om ditt rum? Jaaaa :D
Dansat framför en spegel? Ja det händer ibland
Dumpat någon? Ja...
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Asso whaat? 
Varit i slagsmål? Neeeejnej inte såna grej
Smugit ur ditt hus? Haha ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Det är ju det enda jag har haft känns det som
Hånglat med en främling? Ja fifan
Älskar eller saknar någon nu? Jaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0