Paul Crazy Dance

Idag var en rolig dag i skolan. Vi gjorde båtar av mjölkpaket med en gubbe sittandes i av papie maché i. Den ska ställas ut i en damm någonstans på skolan i vår. Efter lunchen dansade vi med Paul Crazy Dance. En figur ut över det vanliga. Han blev sur idag på grund av att det rådde ett flamsigt mode i gruppen, kanske lite extra på grund av att jag och Shahla hade tagit med Soma. hahahahahahahahahaha. Han anklagade henne för att ha vräkt ur sig kommentarer när folk skulle utföra sina uppgifter vilket naturligtvis inte stämde. Soma tog såklart tag i saken och gick fram till han i slutet av lektionen för att "lägga ett bråk" med han. Enligt henne blev han knäckt och stum.


Ser ni vad TRÖTT jag är?! Jag komme inte ens orka gymma idag tror jag. Jag kom fan hem nu och jag slutade kvart över fyra liksom. Jävla tåghoror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0