tas med en nypa salt.

Igår gjorde jag inte ett skit. Sprang runt och gömde mig på backlura. Jag och Daniela lever ju under hot nuförtiden. Det är inte alltid lätt. Det var otroligt skönt att komma hem och känna sig trygg faktiskt. Låste dörren det första jag gjorde, gick ner på rummet och gömde mig. Åt inte på hur länge som helst eftersom att insikten från fönstret i köket är otroligt farlig. Men sedan när Johan kom med nudlar kl 3 på natten kunde jag ju bara inte låta bli att gå upp på övervåningen och koka dom. Helvete vad gott det var.

Såhär såg jag förövrigt ut i fredags hos Ebba. Och igår också eftersom att jag inte bytte kläder eller duschade.

Kommentarer
Postat av: daniela

hahahaha lever under hot, a de e förjävligt faktiskt...

2010-02-22 @ 16:26:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0