hembränt, sirap & oboy

Gårkvällen spenderades hemma hos Albin med en klunga trevligt folk; Keijo, Charlie, Albin, Angelica och Hagberg och lite senare kom Kåtjossan, Tewsie, Martin, Gabbe, Nille, Johan och sist men inte minst Ollo. Eller jo, han kan nog vara minst när jag tänker efter.. Vi drack bärs, några drack hembränt (bl a kåtjossan som gjorde egna groggar med oboy, hembränt och sirap..), lyssnade på musik och hade allmänt trevligt bara. Kom väl hem vid tre kanske och vaknade upp klockan fyra idag. Jag kommer ju inte kunna somna ikväll i alla fall. Och jag som ska upp halv sju imorrn liksom, kul..



Det första som händer när jag kommer till Albin är att bli ifrågasatt varför jag filmade detta och jag löper amok tillslut.
Hagberg; "Alltså Amanda, jag måste bara fråga dig, varför filmade du när du var ute och gick i Paris?"
Jag: "Varför..? För att jag ville det bara, får jag inte göra det eller?"
Hagberg; "Jo, det är klart du får, men det var så ointressant bara, varför filma det där liksom.."
Jag; "JA MEN VARFÖR FILMA NÅGOT ÖVERHUVUDTAGET, VARFÖR FINNS DET ENS FILMKAMEROR?"
Alla andra; "Men shit Amanda, chilla fan, tare lugnt.."

Kommentarer
Postat av: therese

"alla sitter lugnt och chillar i vardagsrummet och helt plötsligt luktar det popcorn från köket.."

amanda: POPCORN!!! flyger upp från soffan in till köket



hahahaha :D

2010-01-18 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0