mystiska muséet

Vi ska till tekniska muséet imorrn med skolan och vet fan inte hur man kommer dit. Våran seminarieledare säger att man ska ta buss 69 från centralen dit. Låter as-soft med en 69:an buss och så, men vi vet liksom inget mer.. Hur lång tid tar den? Vad heter hållplatsen vi ska av på? Det gör ju att vi inte ens vet när vi ska åka från nynäs. Jag och Shallan alltså. Och på SL finns inte tekniska muséet så det finns ingen beskrivning om hur man ska ta sig dit. HALLÅååååÅÅ?!!??! Jag har i och för sig för mig att man kan gå från gärdet till muséet och dit vet jag ju hur man tar sig, men jag hittar ju inte därifrån. Så nu är det hitta.se som gäller. Får memorera kartan i huvet helt enkelt, eller rita av den.

Det är så synd om oss från nynäshamn som inte kan ett piss om stockholm och folk bara tar för givet saker och ting. Vi borde fan få en gratis guide man kan beställa på SL som visar en hur man ska åka och vart man ska.

Det ser ganska soft ut iaf.

Kommentarer
Postat av: Ebba Vilhelmina

det liggger vid kuknästornet :D

2010-01-19 @ 23:29:29
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hållplatsen heter tekniska museet

2010-01-20 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0