nyttigt liv

Idag börjar mitt nya, nyttiga liv. Inte för att jag har haft ett så himla onyttigt liv innan, men man kan ju fortfarande bli nyttigare. Mina matvanor är inte så viktiga att ändra på eftersom att jag varken äter onyttigt eller mycket, men jag behöver mer motion. Så idag ska jag och Ebba börja vårat promenadprojekt. Vi ska nämligen gå långpromenader varje dag, typ 1 timme. Och imorgon ska jag och Soma gå ner till gymmet Puls & Träning i centrum och skaffa gymkort, om jag hinner hem dock.

Idag lärde vi oss i skolan om allemansrätten, det var fan intressant. Hade ingen aning om att man inte fick bajsa i skogen. Man måste gräva ett hål i så fall, som man kan täcka sen så att bajset inte syns. Vi lärde oss också hur man ska klä sig när man är ute om det är kallt och blött eftersom att vi ska ha exkursioner utomhus nästa vecka. Jag vet exakt vad jag ska ha på mig.


Onyttiga jag och Soma i början av 2009.

Kommentarer
Postat av: Soma

hahaha helvete också. Hohohoho! om u inte hinner skicka sms så går jag ner och kollar priser.

2010-01-19 @ 19:19:02
Postat av: Linda

Jag såg er allt på Verona idag! Vad åt ni för "nyttigt" där?! ;)

2010-01-20 @ 20:01:17
URL: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0