Skogsmulleskor är fan värre än sneakers..


Ladies night på telen i fredags var över mina förväntningar. Trodde det skulle vara lite halvkeff stämning och halvkefft folk, men det slutade med att bli en väldigt trevlig kväll! MINST lika roligt utan killar, verkligen. När de började välla in efter tolv fick jag en åh-nej känsla. För mig finns det inget positivt med att vara ute med killar, om det inte är ens killkompisar. Jag blir ändå inte bjuden på drinkar och jag hatar och dansa med killar mest av allt. Blä.

Dj qute var förövrigt helt okej. Inte riktigt min musiksmak, men hon fick verkligen dansgolvet att gunga! Och fyfan vad SNYGG hon var, tyckte jag då i alla fall. Tror jag sa tio ggr; "Kolla in hennes tuttar!" HAHA. Men nu när jag i efterhand googlar på bilder på henne var hon inte så jävla snygg ändå. Lite småsöt bara. Men enligt forskning blir folk upp till 30% snyggare när man är full.

Igår tog jag med Limpan och drog på fest hos Johan som fyllde 20 här om veckan. Hälften av människorna som befann sig hade jag aldrig sett förut men så är det alltid hos Johan. Helt random folk alltså. Men det är ju bara kul.


Jag var jättesöt i fredags alltså. Hade en grå volangkjol med lite glitterstänk i, en tajt trekvartsärmad bommulströja med markerade axlar och ormskinnsleggnings. Sen min fina väska också. Dock glömde jag mina högklackade skor hos Emily som vi var hos innan. Så jag gick runt med mina feta skogsmulle skor där inne.


Kommentarer
Postat av: felicia

hon skulle vara ännu snyggare om hon gjorde något åt sina fruktansvärt fula ögonbryn

2010-02-26 @ 00:43:29
URL: http://feliciasmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0