superkvinna


En gammal bild på mig och Shahla från tvåan i gymnasiet. På skolavslutningen tror jag.

Jag ska ta nya tag nu, jag ska ta och skärpa till mig på riktigt. Den förra kursen i skolan har ju gått åt helvete, men nu ska jag verkligen vara seriös. Jag ska inte bara börja plugga ordentligt, utan jag ska gå in till skolan för 100%.

  • Jag ska sluta gå osminkad och äcklig, ska alltid ha fina kläder och se fräsch ut.
  • Jag ska även skaffa glasögon, vilket jag ändå måste göra eftersom att jag har synfel. Ska fixa det till nästa lön.
  • Jag ska vara överaktiv på alla seminarier och ha bra saker att säga hela tiden. Det kommer ju inte bli ett dugg svårt eftersom att jag också ska;
  • Läsa all kurslitteratur flitigt och;
  • Gå på alla föreläsningar
  • Inte få panik om det inte händer något på en helg. För då kan jag ju faktiskt plugga.

Allt detta kommer göra att jag inte KAN misslyckas. För efter 1 vecka bara i min nya seminariegrupp kommer alla tro att jag är värsta superkvinnan som kan allt. En extra bra sak denna termin är att Shahla och jag har hamnat i samma grupp. Det gör att vi kan peppa och stötta varandra. Och hoppar jag så hoppar hon har hon sagt, och det kan jag ju inte ha på mitt samvete. Att hon hoppar av bara för att jag gör det vill säga.


Någon av dessa skulle inte sitta helt fel.


Kommentarer
Postat av: Soma

Det e jag som har tagit bilden. Jag diggar ditt beslut Amand. Somis stöttar dig alltid. Hohoo

2010-01-18 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0