jag behöver hjälp

Igår fick jag en känsla av att jag har blivit mindre glömsk och har mer koll på saker och ting, speciellt alla matriella ting jag äger som jag alltid lyckas virra bort. Kom på mig själv gång efter gång verkligen titta runt på ställen jag har varit på, ifall jag glömt något.

Jag och Jossan satt på mcdonalds i södertälje där jag som vanligt breder ut mig själv och slänger runt saker och ting till höger och vänster. Men när vi går därifrån tittar jag faktiskt på bordet och på våra brickor om jag har glömt något, och det verkar jag inte ha gjort.

När jag sedan kommer hem säger mamma att hon ska ringa mig och det ringer till min förvånelse ingen telefon någonstans. Då tänker jag att jag har glömt den i bilen som vi åkte hem med, eftersom att jag så noga tittade runt om jag hade glömt något innan vi gick från donken. Så satt jag så säker och tänkte att jag minsann inte har glömt min mobil på mcdonalds, "jag har ju blivit mer kontrollerad och mindre disträ nu."

Så säger mamma på facebook att "Jag har din mobil." Hur i helvete har det gått till, tänker jag. Jo, då har jag såklart glömt den på mcdonalds, inte på bordet eller matbrickan, utan på stolen. Så idag ska jag och Jossan åka in till södertälje en vända till.

Alltid kul med nya äventyr..

Kommentarer
Postat av: ebba

tackar ;)

2010-07-29 @ 22:09:03
URL: http://ebbadelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0