på dåligt humör




Ställde alarmet på 10:30 idag så att jag skulle komma upp någorlunda i tid för att göra diverse ärenden, som till exempel;

  • Öppna något fondkonto som är överförmyndarspärrat av 2 horungar
  • Skriva in mig hos blank
  • Gå till läkaren kanske. Som jag hade haft råd med om jag hade lyckats med punkt 1

Men jag vaknade typ 14:00 istället, dum som jag är. Mormor och morfar bjöd i alla fall mig på en superfrukost på kvantum, tackar för det. Sedan drog jag, Jossan och Hanna in på bio. Eller först åt vi på kungshallarna (alternativt i kungshallen?) där den där jävla fittan som vanligt dränker ner hela maten i deras jävla bearnaisesås. Pommesen blir ju helt mjuk och förstörd.

Vi såg i alla fall Knight & Day, en action/komedi med Cameron Diaz och Tom Cruise. Den var riktigt jävla bra alltså, och jag gillar inte ens action. Köpte för övrigt helt i onödan massa godis och chips som jag inte orkade äta upp. Men det gör ju inget, jag har ju pengar så det räcker och blir över. YaHni

Mår illa idag. Vet inte vad det är för fel. Och nej, det är inte det. Lever inte ett alldeles för hälsosamt leverne just nu, kan vara ett resultat av det säkert. Måste börja sova och äta normalt och nyttigt. Träna lite också skulle underlätta. Ska bara hitta mitt gymkort först. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0