the good life

Först krampanfall, krök, sol & bad i roskilde & copenhagen, sedan chill och värmebölja på summerjam i köln, tyskland, efter det röj, horer, strippklubb och skumpa i amsterdam och holland, sedan ännu mer skumpa under eiffeltornet i paris då jag även tågsurfade för första gången i mitt liv, sedan matpaus i bryssel och belgien, sedan mys i parker i prag, näst sist luffning i berlin och sist men inte minst en resa genom polen. Detta är det bästa jag har varit med om och har gjort i hela mitt liv. Har aldrig haft så här jävla roligt och levt livet såhär fullt jävla ut. Har levt THE GOOD FUCKING LIFE rakt igenom, inga hämningar, inga spärrar. Bara levt.

Det tråkiga var väl att jag slarvade bort 2 mobiler med 2 nummer, 1 kamera och min sminkväska med leg i ännu än gång. Men det var fucking värt det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0