Är kär i sommaren

Glömde min laptop på en spårvagn i göteborg om jag inte har sagt det. Så uppdatering kommer bli väldigt sporadisk. Ska till danmark, tyskland och nederländerna från och med imorgon också. Mycket på G nu.

Kom hem från göteborg i torsdags natt, var där på en snabbvistelse, tre dagar typ. Jag och Jossan hade hur trevligt som helst. Men det har jag ju förresten redan skrivit här i bloggen. Men det skadar ju inte med lite upprepning. På midsommar var vi ju förresten ute på sjön också, som ni såg på filmen i inlägget innan! Det var lätt den bästa midsommar jag har varit med om i alla fall. Skönt folk, skönt ställe, ni vet. Allt var bara soft. Skön musik, skön stämning. Fint väder, varmt vatten. Allt var som klippt och skuret och som grädden på moset och pricken över i:et så var alla aspackade.

Kan ju nämna också att jag precis gjorde rent i kattlådan och fiskskålen och så har jag dammsugit också. Ska börja packa snart och sedan är jag redo för avfärd till christiania och roskilde!

Ha en trevlig sommar!


Jag badar på saltholmen i göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0