Resfeber

Jag & Tessie på väg till förra kryssningen..


Sitter här och är apnervös och har resfeber för morgondagen. Undrar hur fan jag ska kunna somna ikväll. Ska hinna välja ut kläder, packa och bada innan också.

Var inne med Jossan i haninge idag. Handlade bland annat ett par asfina läderstövlar, som går upp till knäna typ. Sedan ett par svarta pilgrimörhängen och lösögonfransar och lite annat smått & gott tills imorgon. Det kommer bli "AWESOME!"

Måste hinna måla naglarna också.......................

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har !

Kram <3

2010-03-01 @ 22:38:38
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Erica

KOM HEM AMANDA! jag saknar dig redan, hur kan du bara lämna mig sådär?



om du fick en as skumm kommentar nyss på detta inlägg så kan det vara min. det kan vara men det kanske inte är.

2010-03-03 @ 21:48:22
URL: http://lalalareina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0