Mixs

Jag sket i gymmet och drog till mixs istället, det var skitmysigt. Jag, Hampus, Linnea & Mange åt mat och drack bärs (jag & Mange drack cola) och sedan kom Pillan och morsan. Pernilla fyllde nämligen år, så vi var där för att fira henne egentligen. Hon fick en akvarellmålning av mig som jag gjorde i skolan för ett tag sedan, hon gillade den. Fett soft. På hemvägen mötte jag ett gäng luffare också. Men det förtäljer inte historien egentligen.


Den bilden är redigerad sådär med flit eftersom att de är skygga


Kommentarer
Postat av: pillan72

Mandy....Du är f-n bäst. Jag hade en så underbar kväll med er....och blev väldans överraskad när du var där på mix....:0) Jag sa inte så mycket för att jag var väldans rörd....av tårta presenter....du är så Cool Amanda...like youre style...kramizar i masso och än en gång tack för din konstnärliga tavla...den står i köksfönstret och jag ser den varje dag....karm på re

2010-03-17 @ 00:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0