impuls

Kände mig sjukt sugen på att gaddas imorse när jag vaknade så PAFF jag såg till att jag blev gaddad helt enkelt. Gjorde denna ros på samma fot som den andra, fast på andra sidan. Ska kanske klämma ihop någon till senare och sedan lägga till någon skön bakgrund, typ någon vind eller något liknande.

Som vanligt klarade jag inte av mer än linesen så får göra skuggan när den här har läkt. Skuggan ska vara väldigt skarp, typ helt svart där den blir som mörkast. Och så ska vissa partier vara helt ofyllda. Det blir fina kontraster det. Denna ska också vara black&grey.


Den här är ju mycket cleanare än den andra. Man ser verkligen att han har utvecklats alltså. Finns dock lite kvar att fixa i linesen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det Tim som gjort? Skitsnygg verkligen! :) Har man gjort en kan man ju inte sluta heller. Vad ska han ha för en förresten? :P

2010-05-11 @ 00:35:36
URL: http://keine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0