snart blir man väl gråhårig också

Jahapp, då gjorde man nynäs igår då. Blev en krogrunda som började på rotundan, fortsatte på freja och avslutades på bedarö bar. Sitter och funderar på om jag hade kul, och det vet jag fan inte. Kan inte riktigt känna efter. Kanske var det dåliga vädret som gjorde att allt kändes segt, grått och konstigt. Börjar bli less på detta gråväder, hoppas verkligen att solen tittar fram imorgon eftersom att jag är ledig. Längtar efter att få vakna på mornarna och bara gå ut och lägga sig i solen.

Nu ska jag ta mig ett varmt, skönt och uppfriskande bad så jag blir människa igen. Kändes som att jag var förlorad där ett tag.

Undrar om jag orkar gym ikväll? Kanske kör ett pass innan stängning, då måste jag väl vara någorlunda reparerad? Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0