VI VAR SNYGGARE ÄN ELIN KLING

Där har ni dagens hårda sanning. Vi lyckades fan få till dom där togorna så otroligt perfekt vi tre; Jag, Soma & Erica. Att tacka har vi förstås den finska medelålders damen som var till vår hjälp. Dagens gärning är i alla fall gjord; vi sponsrade alzheimersforskningen genom att bara delta. 

Det tog en jävla tid att få igång det där jävla tåget alltså. Det var 33 olika småtåg som samtidigt utgjorde ett stort tåg med sammanlagt ca 2100 personer. Varje team hade varsin "kändis" i spetsen. På plats var bland annat Alex & Calle Schulman, Bingo Rimér, Carolina Gynning, Sanna Bråding, Kirsti Tomita, Tobbe Trollkarl, och så förstås Linn, Matilda och Lisa om jag minns rätt, som var i spetsen i vårt team!

Vi spatserade runt i kungsan i ett bra tag, sedan fick jag nog och gick till kajen för att softa med Albin och Angelica. När jag sedan möter Soma och Erica i vh får jag höra att vi inte ens slog världsrekord, vilket var det vi strävade emot. Bättre lycka nästa år helt enkelt.



Vad vackra ni är mina föga fröknar.


Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

Bloggar24 är en nystartad sida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Vi vill också att små som stora bloggare ska synas så kolla gärna in vår sida ! / bloggar24

2010-05-21 @ 01:19:30
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0