Nudlar <3

Ey abri, vattnet har tagit slut yao.. Men nudlar fixar jag fram ändå ska ni veta. Fick en vattendunk av mormor och morfar med mig hem. Det står dock en fet vattencistern ute på vändplan, men ofta jag tänker dricka det vattnet?! Vad fan tror dom liksom, att jag jagar efter rabies eller?

Driver ba. Men nu ska jag äta mina nudlar i lugn och ro här uppe in the kitchen. Har nyss gymmat. Det var skönt och välbehövligt, men också mysigt för att Erica var med. Kommer sakna henne.



Eldorados nudlar har alltid varit dom överlägset bästa. Men helt plötsligt för några månader sedan får dom inte bara för sig att byta design utan också SMAKEN?! Vad i hela friden tänker dom med? Dom smakar inte alls likadant.. Nicht gut.

Ett smaktips är att tillsätta en skvätt whisky/cognac. Hennesy är den bästa. Då får nudlarna fram sin bästa smak. Tro mig, jag har prövat allt när det gäller nudlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0