Från blondinbellas blogg..


Det här är nog det värsta jag har läst på länge. Nu har jag förlorat hoppet om kärleken. Inte riktigt men nästan.

"Nils och jag har bestämt oss för att skiljas åt. Tre fina år tillsammans. Jag har älskat honom varje dag av hela mitt hjärta, och kommer alltid att fortsätta att älska honom. Alltid. Det här är otroligt tufft för oss och jag ber er att respektera vårt privatliv. Vi behöver få läka. Men den här gången på varsitt håll. Och snälla snälla, inga spekulationer, inget skvaller. Det här var vårt beslut och vi skiljs åt som två vänner med brustna hjärtan.

Om en timma fyller jag 20 år. Att få vakna upp ensam i sängen känns väldigt jobbigt."

Jag började fan gråta litte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0