lägesrapport

Läkarbesöket idag gick bra, dom tog inga blodprov som tur var. Det var en sköterska som skötte det hela. Hon satte fast plattor lite här och var i min hårbotten, panna, kinder och bröst för att mäta elektriska signaler i hjärnan och hjärtslag. Jag fick ligga och blunda och sedan titta när hon sa till. Under tre minuter skulle jag också hyperventilera och sedan drog hon ner persiennerna i rummet och ställde fram en lampa framför mina ögon. Den blinkade först sakta och sedan snabbare och snabbare. Då skulle jag också blunda och titta, blunda och titta. Det var lite obehagligt faktiskt.

Nu ska jag gå och tvätta håret så jag får bort all gegga hon smetade i för att plattorna skulle fästa. Eller nej, först ska jag titta på gossip girl. bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0