minidator

Klar med läxan, blev exakt en sida som det skulle vara. Nu känner jag mig otroligt nöjd. Blev klar mycket fortare än vad jag trodde. Nu ska jag vaska ansiktet, borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. Måste åka in till skolan en halvtimme tidigare imorgon. Vi börjar tio men ska ta åttatåget då vi har en gruppuppgift vi måste gå igenom så våra ståndpunkter är likadana sedan i diskussionen.

Jag måste som vanligt ta med min dator till skolan imorgon. Eller måste och måste, men det underlättar till tusen. Den är sjukt klumpig den här datorn eftersom att den är så stor, 15,4". Funderar starkt på att köpa en pytteliten dator som jag kan använda som skoldator. Framförallt att ha till föreläsningar så att jag kan anteckna med den. Skulle äga totalt, får ju plats i handväskan liksom utan problem.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: stella

fin blogg :)

2010-10-11 @ 18:02:25
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0