sov fan till halv tre

Blev en relativt lugn kväll för mig igår. Vi hade ju tjejmiddag här hos mamma och efter maten kom det lite mer folk. Kände mig inte på speciellt bra humör igår så jag skippade karatefyllan faktiskt, fick i mig 3 folköl kanske. Men gick och la mig jävligt sent däremot, typ vid halv sju. Fastnade på facebookchatten ett tag och snackade med en polare. Så var ju Tigerjäveln tvungen att gå ut på en promenad vid typ 3 också. Men det var skönt.

Idag ska mamma bjuda mig på mat på mixs och efter det ska jag ta en powerwalk med Erica. Fan vad skönt det ska bli!


Disa är helt slut idag som hon höll på igår. Hon sprang runt och rotade i lådor, tiggde mat, busade med alla. Här sitter hon och kelar med Emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0