Typiskt Soma

Jag handlade en kavaj och ett par partypjucks idag. Nu tror jag det är färdigshoppat tills nästa månad, blev inte mycket införskaffat i oktober alltså. Men jag är nöjd.
     Vi åt på pizzahut, lunchbuffén. Det var jävligt gott må jag säga.
     Sedan hände en rolig grej på H&M när Soma inte hittade oss. Då gick hon fram till en expedit vid sminkavdelningen och sa att hon var personlig assistent åt en utvecklingsstörd tjej, och att hon hade tappat bort henne.
- Hon heter Amanda Gardelin. Snälla, kan du inte ropa ut i högtalarna och säga att hon ska komma hit?
-Jo självklart. Kan Amanda Gardelin komma till sminkavdelningen tack, AMANDA GARDELIN till sminkavdelningen!!!!

Det tråkiga var ju att jag inte hörde. Stackars mig om jag hade varit utvecklingsstörd, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0