uppdatering

Jag sket i skolan idag. Pallade inte gå upp pågrundav att jag somnade så sent igår, typ vid tre. Har börjat vara uppe skitsent, det är inte bra alltså. Nu är jag två föreläsningar fattigare och vi har tentainlämning på onsdag nästa vecka. Det kanske är dags att börja med den nu känner jag.. Helgen kommer ju gå bort ganska mycket då jag kommer partaja på lördagen och sova bort söndagen. Är ledig imorrn iochförsig, så kanske kan börja då lite.. Har ju knappt tittat på den ens.

Imorgon ska jag, Josefine och Soma softa inne i stan. Idén var att jag skulle shoppa, men efter att ha betalat hyran och mina räkningar igår natt så märkte jag att det inte var mycket pengar kvar alls.. Kanske har råd med någon billig partytopp bara, får se hur det blir! Luncha ska vi i alla fall göra. Och Soma ska berätta för Jossan om ett jobb som hon ska säga upp sig ifrån, som Jossan kan ha chansen att få ta över. Hoppas på det!

Sådär, nu har jag skrivit av mig lite. Har slarvat fett mycket med gymmet den här veckan också, har inte kommit ner en enda gång, får försöka satsa på imorgon helt enkelt.

Slut.


Här bjuder jag på en bild som är nästan exakt ett år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0