förresten fick jag klättra upp på balkongen idag när jag var utelåst. tur att jag är jävligt vass på klättring

Man fastnar inte på kort när man är trött, eller i alla fall inte jag. Inte mina fingrar heller för den delen. Kolla vad korta och knubbiga dom ser ut! hahahahahahaha

Jaja nog med självförnedring. Idag är det fint väder. Vad skönt. Nu ska jag kolla på gossip girl sässe 2


Det måste vara något fel med bilden, att handen är i fel vinkel eller nåt.. Mina fingrar ser ju inte friska ut nånstans. Ser ut som den där galna-killen-från-tallinkryssningen08-med-cpfingrar-fingrar.


Kommentarer
Postat av: petra

kommer faktist ihåg honom från båten. tror han hette alex eller nåt o skulle bråka när han va dyngrak!

2010-09-24 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0