Hank Moody

Fyfan vad det är KVALITÉTSTID för mig att sitta hemma och titta på Californication. Det är så fruktansvärt jävla bra, man bölar typ var tredje avsnitt. Ska börja titta på tredje sässen när den är klar, om typ en timme. Så när jag har ätit och kommit hem från gymmet så är den klar! Och jag börjar tre imorgon så kan ligga och titta hela natten om jag vill. hihi


Hank är bäst. Han sa till sin polare om en brud en gång; "If she loves you, she'll forgive you". Den meningen ger mig hopp om kärleken på något sätt. Men samtidigt ångest, det får mig och tänka på hur mycket man klarar av att stå ut med egentligen.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hallå! För strax över ett år sedan drog jag igång en blogg om TV-serien på californication.se men pga studier så har det tyvärr inte blivit mycket skrivande. Trots att den inte är uppdaterad på länge så kommer det fortfarande gott om besökare. Eftersom du också gillar serien så tänkte jag höra om du är intresserad av ett samarbete där jag utvecklas bloggen med design, etc (ingår i min utbildning) samtidigt som du bloggar på den om avsnitten? Givetvis står jag för kostnaderna (domän + webbhotell). Hör av dig på min mail om du är intresserad. :)

2010-11-22 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0