Helvete

Detta jävla pluggande. Blir så jävla less. Jag har ju en gammal bok, så sidhänvisningarna gäller antagligen inte. Men det tänker inte jag ta hänsyn till. En sidhänvisning är en sidhänvisning, det är inte mitt fel att lärarna inte har brytt sig om att det finns fler utlagor.

Blir så jävla less.
Blir så jävla less.
Blir så jävla less.

Jag har dessutom fått frånvaro på en lektion jag har varit närvarande på förra terminen, och det håller just nu på att mörda mig. För tack vare denna jävla danslärare så kanske jag inte får pengar från csn, för att jag råkar ha en del fler rester. Tack vare han så saknas det SJU OCH EN HALV jävla poäng, vilket är otroligt avgörande i min situation. YOU BETTER FIX THIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0