medelålder 55 barre

Hamnade på en skön krog i nynäs igår. Eller skön o skön, vet inte riktigt.. Men skönare än vad den var för 10 år sen. Den hade fina lampor i taket, fan att jag inte tog kort. Efterfest till halv fem, jag överraskar mig själv ofta nuförtiden. Orkar mer än vad jag tror! hehe. Satt på en skön stol i ett par timmar och samtalade med en vän. Om plus och minus, livets mening, friheten, THA roadtrip o Pablo, och så lite whisky och cola på det. USCH

Såg två grävlingar på vägen hem. Två olika, helt oberoende av varandra så att säga. Sprang emot mig med ca 5 minuters mellanrum. Fan vad jag dog lite!

Träffade förresten en ovän till mig igår. Han var faktiskt snäll för en gångs skull. Vad människor förvånar en ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0