Mitt lille lille gossebarn <3

Jag älskar Bazze så mycket att mitt hjärta spricker snart!

Jag sitter o läser en artikel nu för att förbereda mig för morgondagens seminarium. Den handlar om heteronormativitet och hur man ska kunna störa det fenomenet i skolan. Att vi ska sluta tänka i vi-och-dom-banor. Det är svårt det där!

Jag träffade Soma idag efter skolan, vi fikade på thorssan och gjorde vad vi är bäst på; SNACKA SKIT! Det är verkligen så sjukt rogivande och stimulerande för kropp och själ på alla sätt och vis. Prova det ni med!

Köpte förresten världens bästa bh på lindex också. Skulle vilja visa. Men vill inte lägga upp en bild på mina bröst. Det är pågrund av en "inlärd" integritet jag har pga vissa rutiner, traditioner och vanor i vår kultur som har gett sitt avtryck i mitt liv och min uppväxt. Det är väl lite självständiga tankar utifrån vad jag har lärt mig den senaste veckan. Vissa har ju inga problem alls med att vika ut sig för allmänheten, men då är dom enligt mig slynor/billiga! Min mormor skulle använt orden "allmänhetens egendom". Haha. Så det kan vara!

Här babblar jag på om konstiga saker utan stopp! Men det är för att jag är uttråkad just nu. Därför tänkte jag sova. Jag köpte en tröja också förresten. Ni kan få se den imorrn!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0