Oprah (+massa babbel)

Vilken jävla människa Oprah är! Hon är nästan mer som en gud än som en männska när jag tänker efter.. Ligger o tittar på hennes 25årsjubileum nu, värsta festen har dom där i Chicago. Tom Hanks, Tom Cruise, Madonna, Dakota Fanning är där och softar och håller tal till henne, o hon ba bölar. Beyonce uppträdde också. Sen är det typ 100tusen pers i publiken.. Wtf liksom! På tal om inget...

Borde ju plugga egentligen. Undrar hur många gånger den frasen har upprepat sig i denna blogg, typ 150 ggr minst. Att jag aldrig kan börja i tid. Jag kan verkligen inte.. Förmår mig inte ens att resa mig upp ur sängen. Eller lyfta upp datorn från golvet. Det är fan mycket att läsa tills på lördag.. Mycket att hålla koll på! Tentan handlar om våra västerländska föreställningar om vår kropp, den kvinnliga samt den manliga, i jämförelse med andra kulturer och även en naturvetenskaplig aspekt på kroppen, lite anatomi osv. Naturvetenskap är lite min grej då det var mitt absoluta favoritämne i gymnasiet, så den delen borde jag klara av!

Nu kommer Halle Berry, Katie Holmes och massa andra också.. Shit vad alla älskar Oprah! Hallelujah för henne!
Tänkte ta upp boken nu... Hej så länge.

Hittade denna bild i min telefon, alla bilder från datorn hamnar ju där när man synkroniserar i iTunes.. Hatar det! Men fin är den iallafall. Den är från sommaren 2010 när jag o Jossan var i fjärilshuset. Det var mysigt. Och fett varmt kommer jag ihåg. Det är sådär ljust hår jag vill ha. Men det lyckades jag uppenbarligen inte förmedla till frisören. Kommunikationsproblem i ett av världens mest utvecklade kommunikationssamhälle. Helvete. Är inte direkt nöjd med min nuvarande frisyr heller.. Men men. Hår växer ju. Synd att det tar så jävla lång tid bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0