gulingarna köpte oss en varsin röding

I fredags träffade jag mammas nya kille. Han verkade trevlig. Vi var inne i stan på söderhof och 54an, jag, mamma, Patric, Alexandra och Åsa. Och Åsas kompis. Typ. Jag åå Alle blev bjudna på drinkar hela kvällen, av två japaner bland annat. Dom kunde inte prata varken engelska eller svenska, så vi slapp sitta och fjäska för dom. Pga språksvårigheterna raggade dom inte på oss heller. Det var skönt!

Har hemtentainlämning på fredag och har inte börjat än så ska sätta igång ordentligt imorgon. Tänkte åka in till skolan till och med, har ju inga böcker. Så är typ tvungen.

Nu har jag suttit och mofflat i mig ett kilo ostbågar. Delade självklart med mig till Bazze också. Han äter bara var tredje ostbåge, what's up with that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0