mexican sugar skull






Är så sjukt sugen på att gå ut i skogen o plocka svamp så jag dör! Var ute med hundarna igår och hittade lite i skogen som ligger precis här bakom. Får se hur jag gör senare, ska möta Therese nu iaf, vi ska ut och promenera lite!

Jag var förresten med mormor i stan i förrgår, vi var ute och gick på söder i några timmar. Började vid medis och gick runt på massa gator, vi käkade lunch, fikade och hann även gå in i Norska kyrkan och tända ett ljus, det var fint. Sen så fick jag ett par byxor o ett linne också. Byxorna hade nån konstig färg... Hoppas jag kan använda dom! Slutligen måste jag tipsa om Tess nere i nynäs, dom har halva reapriset där på utvalda varor! Var o fyndade med mamma lite igår.. Hittade asfina grejer! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0