Första riktiga sommarhelgen!

Denna helg har varit mycket givande för min del, då jag har varit i stort behov av festligheter samt berusad kropp och sinne. I fredags blev jag bjuden på en efterfest till en studentmottagning, som var i det bättre laget. En regelrätt fest helt enkelt. Den innehöll fett med bärs & skumpa, sköna människor, partytält, fett ljud, en redig DJ och helt fantastisk musik. Slutligen innehöll den även drama och dans, vilket brukar vara mina favoritsysselsättningar på fyllan. Kan sammanfattas som en lyckad kväll, även om min klocka numera är demolerad. Men vad har det materiella för betydelse här i livet i jämförelse med det känslosamma? Inte så stor. Kanske.

Lördagen betydde klädbytesfest för min del. Vi var några tjejer som drack vin med jordgubbar & is och köpte/böt kläder med varandra. Jag gjorde två riktiga kap i form av en tunika och en klänning för 200 spänn. Så sjukt nöjd. Kvällen fortsatte på freja i min nya klänning och avslutades på en efterfest utan dricka. Kvällen blev bättre än vad jag trodde och det är ju positivt! Sov till klockan två idag, inte lika bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0