dags att lägga sig under kniven snart då

Var i centrum med mamma idag och småhandlade lite. Jag fick två par trosor och en jeansskjorta/klänning av henne. Sen fikade vi också, med Le Beng. Han kom cyklandes i centrum, då passade mamma på att fånga in honom. Eller nåt.

Ikväll har jag städat i typ tre timmar. Drog till pappa och tog tag i saker jag borde ha styrt upp för 5 år sedan. Tre sopsäckar slängde jag! Nu är det hur fint som helst där, så jävla skönt. Kan äntligen njuta av att vara i mitt eget hem. Fast bor ju hos mamma nu, men sen när jag ska hem igen nån gång..

¨
Ser ni vem det är? Det gjorde inte jag först.

Det är Isabel Adrian! HAHAHA
Lite sugen man blir på att operera sig, helt seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0