yantra


Klickade hem denna nyss. Provade en sådan hos Matilda idag, fy helvete vad skönt det var. Har aldrig upplevt något liknande. Jag kommer bli beroende!

Synd att min kamera är paj, har shoppat fett mycket fina grejer, kläder, hårprodukter o en ny klocka. Vill visa upp det men det är inget kul att ta bilder med min mobilkamera. Blir så jävla kefft!

Helgen har förövrigt varit soft. Jobbade 11-22 igår men festade till det rejält när jag slutade ändå kan jag säga. Trodde aldrig jag skulle palla! Jag och Matilda möttes upp och drog till Jossan, sedan blev det fest på trehörningen. FEST alltså! Fett skön DJ, fett skönt ställe.. Allt ägde! Jag var fan uppe till halv sex, brukar gå och lägga mig vid typ senast tre annars.. Tänk om man kunde få gå på sånna fester varje helg. Gud vad kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0