Dieten!

Jag har ju börjat på en diet som jag tidigare har nämnt. Det började med att vi hade ett seminarium i skolan och skulle kombinera en matsäck till en grundskoleelev och räkna ut kalorier osv. Då tipsade min lärare om en app som man kunde ta hjälp av. Och det råkade vara just en bantnings-app kan man säga. Man för mat- och träningsdagbok i den. Jag tyckte den var bra, så jag valde att fortsätta med den och använda den själv!
Det har väl gått bra hittills, man märker verkligen hur onyttigt chips är när man får se hur många kalorier det innehåller! Det där sträcket på bilden som är gult (ska egentligen vara grönt, då har man ätot rätt antal kalorier) var rött efter att jag ätit chips. Alltså sträcket var fullt. För typ två nävar chips. Suck alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0