Lunch; Nutrilett hunger control smoothie, Guava fresh and fruity (10p av 10 möjliga)

Snigeln ringde o väckte mig kl 08:00 imorse och krävde en iPhone4 av mig som hon kom o hämta vid kvart över. Det var ett jävla pysslande med den där, registrering av apple-konto osv, så när hon hade gått kunde jag inte somna om. Så 09:20 gick jag ut med hundarna i en timme, helvete vad duktig jag är, det är så jag blir tårögd! Är dock helt slut nu, speciellt i benen, o så har jag ont i ryggen också. Livet är hårt för dom hårda! Men måste ju motionera mycket nu så jag slipper vara så bakis på helgen. (Den ni!) När jag vaknar upp dagen efter jag har druckit känner jag direkt om veckans motionering har lönat sig eller ej. Har jag promenerat för lite är jag fruktansvärt fyllesjuk, och har jag skött mig mår jag nästintill bra när jag vaknar. Motion är A och O.

Sitter på föreläsning nu om kroppen o hormoner, intressant men svårt.. Speciellt när läraren inte alltid vet vad hon pratar om enligt mig. Jag vet ju bäst liksom.. Jag är precis som min pappa, (som dessvärre börjar bli gammal och börjar glömma ett o annat) Jocke sa ofta till honom när han var liten; "Pappa, du måste vara med i Jeopardy, du vet allt ju! Du skulle vinna över alla!" Jag trodde ju väldigt länge (till ca 12 års ålder), att min pappa faktiskt visste ALLT. Insåg sedan att fallet inte var så, då jag började komma ikapp med hästlängder. Hoppas mina barn tror så om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0