Man ska tydligen inte blanda olika alkoholsorter. Det har jag fått lära mig idag!


Den här helgen har fan varit hård för både kropp och själ, framförallt kropp. Imorse när jag vaknade var jag dubbelbakis, och kunde inte röra en muskel alltså. Ville spy. Men det gick inte. Hemskt! Trevligt har jag haft iallafall, det ska ni veta! Var hos mig (mamma) i fredags med en flock polare, i lördags var halva gänget hos Albin, helt förstörda.. Lyckades ha kul ändå med dans o hela faderuttan, haha!

Vilken alkisblogg det här blev helt plötsligt.. Ska iallafall jobba nästa helg, så då blir det betydligt lugnare puckar. Och den här veckan blir det fortsatt stenhård diet med långa promenader varje dag som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0