Fredag imorgon..

Var ledig idag från skolan. Gick världens längsta promenad med Palle o Leo i det fina vädret. Dom fick bada på nicksta, hihi. Fick senare ett sms från jobbet där dom frågade om jag kunde jobba 15-18, så det var ju bara att pallra sig dit. Men jag gillar att jobba där så det är lugnt. Nu har jag duschat och rakat hela min kropp, förutom muschan (alltså mustaschen, inte "pull-håret" som Snirre trodde att jag pratade om), den noppar jag. Ska plugga lite nu, skriva in lite fakta o resonemang i det vetenskapliga arbetet. Sedan ska jag sova. Snigeln är här. Hej. Pablo blev trimmad idag. Tack Eva!

Kommentarer
Postat av: ktj

hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2011-10-15 @ 13:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0