Har inte gått upp än



Jag ska hälsa på min bror och hans familj ikväll. Det ska bli skittrevligt! :))))))))) Jag har saknat dom!

Haha, just det. Jag träffade min brors tjej igår i centrum, och det var så det kom på tal, att jag skulle dit. Hon kom med en kompis o sin son, o sen Ozzy också i sin vagn. Så jag går fram och hälsar osv, och sätter mig ned på huk och gullar med Ozzy. Så frågar jag henne; "Tror du han känner igen mig?" Jag menar, jag har ändå varit där en del gånger tycker jag, och har hunnit umgås med han en del, varit barnvakt någon gång osv. Hon svarade iaf bestämt; "Neeeej! Han blir bara glad för att han får träffa någon som ser likadan ut som han!"
Det var ju en kille på praktiken förut, som trodde att jag var Billys mamma. Fett kul ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0