Höga krav


Jag och min kurskamrat var så duktiga idag att vi hann klart analysdelen som inte skulle vara klar förrän på måndag! Måste ha varit hennes goda citronrussinssockerkaka. Känns sjukt skönt att vara ledig lite.. Vara uppe sent på kvällarna och sova länge på dagarna. Det är livet det! Kanske någon bärs extra också.

Åkte in till stan idag efter skolan och skulle lämna in min iPhone som har en sprucken glasskärm. Men då påminde ju killen hos telesnor mig att jag måste ju göra en backup på den, så jag har kvar alla bilder osv. SMART AMANDA! För det är nämligen så att dom byter inte bara ut glaset, utan jag får en helt sproilans :) DEN NI!

Någon som har bra tips på bumbers som fungerar när man tappar den på asfalt? Skämt åsido. Men har hört att det finns någon som gör att den landar med baksidan neråt, och på så sätt skyddar skärmen. Sedan vill jag att den ständigt skall hänga fast runt min hals. Så då måste skalet ha ett sånt där litet håll som alla mobiler hade back in the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0