Fått lite färg till och med

Hej dagboken
 
Vilken skön dag det har varit idag, både solig o varm, det är inte ofta det händer. Gick o hämtade Pablo till att börja med, så åkte vi o fikade med mormor o morfar på lövhagen. Jag åt en köttbullemacka o en mazarin. Åkte o handlade efter det, alltid skönt att ha mormor med då, för hon vet vad som är bra kvalité och bra pris. I bilen påväg hem från affärn sa hon att jag hade köpt bra saker, för dom hade bra pris, men också bra kvalitét. Man kan alltså inte bara tänka på priset, som min pappa t ex. Han köper alltid det som är billigast, sen smakar det ofta skit också. Eller så håller det på att gå ur datum etc. 
 
Jaja.
 
Imorrn vill jag plocka svamp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0