Pannbiffar med lök o svampsås till middag. Så gott

Tja tja bitches. Jag fick VG på Vetenskapsteori- och metodtentan. Hör ni inte hur svår den låter? 54% fick U på den.

Igår hjälpte vi mamma och hennes kille att flytta in i deras nya lägenhet, en asfin vindsvåning, och så blev vi bjudna på middag där, en fläskfilegryta som jag ska lägga på minnet! Mammas kille är gammal kock så ni kan ju tänka er att den var god!

Under dagen smet jag iväg på dop också, mitt kusinbarn skulle döpas, så var där med min brorsa o hans familj. Alltid kul att träffa lite släkt!

Och idag har vi bakat, så duktiga! Saffransbullar och lussekatter, dom blev verkligen skitgoda. Ska över till mamma snart o bjuda dom på fika till Solsidan.

Hör av er för recept.
Lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0